Telenor
Är det fler än jag som har tröttnat på frågan, vad har du för abonnemang???
varje gång man går i på City gross i kalmar möts man av den frågan. De unga försäljarna på telenor står där och försöker sälja. en djup irritation att man inte kan få vara i fred eller rättare sagt; jag bestämmer själv när jag vill byta abonnemang. Fattar dem inte det.
Några gånger har jag stannat och lyssnat på dem. Mina vanliga frågor är:
Har ni täckning i hela sverige, norrland
Ja vi har i sundsvall
Norrland är mycket större än så?
Vänta skall vi se. Nja vi har nog inte helt i Norrland men det har ingen,
Jo Telia säger jag då.
Då byter de taktik och försöker sälja bredband.
Du får upp till 24 mbit. vad kostar det. tja 299 kr per månad.
Jag har 8 mbit och detär jag nöjd med och jag betalar bara 170 kr per månad.
Så billigt.
Då byter de igen, men fasta telefonen då?
Eftersom jag har allt i telia så ringer jag ju gratis till alla med teliaabonnemang så billigare än så kan jag inte få det samt att de har bra felanmälningsrapporter. I bland kan ni pp telenor inte laga telefonen förrän enmånad senare. telia gör det inom en dag.
Då får jag gratta er eftersom ni har lyckats hitta så billigt någonannanstans än hos Telenor.
Snälla Telenor sluta stå och irritera folk i stormarknaderna. Vi vill själva söka upp er om vi vill byta inte bli PÅTVINGADE er framfusiga försäljare.
Har även råkat ut för väldigt dåliga försäljar på Telenor. Et team som inte kommer att nämnas vid namn, men där killen tog det så hårt att jag inte ville lyssna så han kallade mig både det ena och andra samt att jag kunde vara trevlig och säga hej, Visst jag sa hej men inte ville jag stanna och prata med dem.
Just nu på varje marknad letar jag efter en tröja som det står Om du arbeta på telenor Prata inte med mig då, det är ingen ide.
VÅGA STÅ EMOT TELENOR!!!!!.
varje gång man går i på City gross i kalmar möts man av den frågan. De unga försäljarna på telenor står där och försöker sälja. en djup irritation att man inte kan få vara i fred eller rättare sagt; jag bestämmer själv när jag vill byta abonnemang. Fattar dem inte det.
Några gånger har jag stannat och lyssnat på dem. Mina vanliga frågor är:
Har ni täckning i hela sverige, norrland
Ja vi har i sundsvall
Norrland är mycket större än så?
Vänta skall vi se. Nja vi har nog inte helt i Norrland men det har ingen,
Jo Telia säger jag då.
Då byter de taktik och försöker sälja bredband.
Du får upp till 24 mbit. vad kostar det. tja 299 kr per månad.
Jag har 8 mbit och detär jag nöjd med och jag betalar bara 170 kr per månad.
Så billigt.
Då byter de igen, men fasta telefonen då?
Eftersom jag har allt i telia så ringer jag ju gratis till alla med teliaabonnemang så billigare än så kan jag inte få det samt att de har bra felanmälningsrapporter. I bland kan ni pp telenor inte laga telefonen förrän enmånad senare. telia gör det inom en dag.
Då får jag gratta er eftersom ni har lyckats hitta så billigt någonannanstans än hos Telenor.
Snälla Telenor sluta stå och irritera folk i stormarknaderna. Vi vill själva söka upp er om vi vill byta inte bli PÅTVINGADE er framfusiga försäljare.
Har även råkat ut för väldigt dåliga försäljar på Telenor. Et team som inte kommer att nämnas vid namn, men där killen tog det så hårt att jag inte ville lyssna så han kallade mig både det ena och andra samt att jag kunde vara trevlig och säga hej, Visst jag sa hej men inte ville jag stanna och prata med dem.
Just nu på varje marknad letar jag efter en tröja som det står Om du arbeta på telenor Prata inte med mig då, det är ingen ide.
VÅGA STÅ EMOT TELENOR!!!!!.
Kommentarer
Trackback